Nalazite se na javnom dijelu portala Ureda za suzbijanje zlouporabe droga. Za unos programa prijavite se se u sustav.
Broj zapisa: 213
Naziv programaRazina preventivne intervencijeVrsta evaluacijeŽupanijaNaziv provoditeljaGodina provedbeIspis
1 2 3 4 5 >
Play Attention
Play Attention je kompjuterski program koji sadrži razne igre, a koristi moždane valove koji pokreću igru. Učestalo korištenje sistema pomaže produljiti pažnju, učvrstiti fokus pažnje, te poboljšati pamćenje kod osoba s ADHD poremećajem, iako nije namijenjen isključivo za osobe s tim poremećajem.
IndiciranaBrodsko-posavskaZavod za javno zdravstvo Brodsko-posavske županije2016
"SAVJETOVALIŠTE OTVORENIH VRATA"
Cilj: savjetodavni i stručni razgovor kao pomoć pri rješavanju problema s kojima se susreću adolescenti, roditelji i nastavnici.
IndiciranaPrimorsko-goranskaPrometna škola2016
LaRa - Vježbanje životnih vještina
Osnaživanje učenika za snalaženje u svakodnevnim situacijama kroz učenje i vježbanje socijalnih vještina. Prevencija neprihvatljivog ponašanja i postizanje pozitivne socijalne integracije učenika. Učenje socijalnih vještina i promicanje pozitivnog i zdravog ponašanja. Izvodi ga stručni suradnik pedagog prema programu LaRa kreiranog od strane Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta.
SelektivnaEvaluacija procesa i učinkaGrad ZagrebStenjevec2016
Ljubav u pokretu
Radionice koje se temelje na grupnom radu s djecom koji ponajviše obuhvaća elemente geštalt terapije, tehnike terapije plesom i pokretom i art terapije. Ciljevi: poticati razvoj potencijala i zdrav razvoj djece i mladih u riziku za razvoj poremećaja u ponašanju; osigurati zaštitu prava i dobrobiti djece u riziku koja predstavljaju dodatno osjetljivu skupinu; omogućiti razvoj samopoštovanja, samopouzdanja i stvaranje snažnog osobnog integriteta i osjećaja ljudskog dostojanstva kod djece u riziku; stvoriti predispozicije za usvajanje kvalitetnih oblika vršnjačkog druženja i zabave i za odupiranje negativnim vršnjačkim pritiscima; poticati prijenos s djeteta na dijete kvalitetnih oblika druženja i zabave
SelektivnaEvaluacija procesa i učinkaVaraždinskaIII. osnovna škola Varaždin2016
DISKRETNI ZAŠTITNI PROGRAM
Individualni rad ili rad u manjim skupinama za učenike koji iskažu probleme u ponašanju, učenju ili već pripadaju rizičnoj skupini zbog socijalnih uvjeta, psihoemotivnog stanja, zdravstvenih okolnosti ili negativnih stavova i vrijednosti.
SelektivnaKoprivničko-križevačkaOSNOVNA ŠKOLA KLOŠTAR PODRAVSKI2016
LJUBAV U POKRETU
Cilj provedbe ovog preventivnog programa je bio stvoriti predispozicije kod učenika za usvajanjem kvalitetnih oblika vršnjačkog druženja i zabave i za odupiranje negativnim vršnjačkim pritiscima;
SelektivnaEvaluacija procesaVirovitičko-podravskaOsnovna škola Gradina2016
„BAJKOVITE IGRE“
Učenici koji imaju neprilagođeno ponašanje su uključeni u program koji se provodi na principima dječje psihodrame. Učenici osmišljavaju svoju priču koju uz kostimiranje odigraju na sceni. Ovaj psihoterapijski oblik rada s malom grupom učenika provodi se kako bi se poticao njihov emocionalni i socijalni razvoja u skladu s dobi i prevenirali neprimjereni oblici ponašanja.
SelektivnaEvaluacija procesa i učinkaPožeško-slavonskaOŠ braće Radića Pakrac2016
Prevencija razvoja ovisnosti kod rizičnih skupina mladih
Program ˝Prevencija razvoja ovisnosti kod rizičnih skupina mladih˝ za cilj ima provođenjem grupnih aktivnosti te individualnog i obiteljskog savjetovanja smanjiti rizik za razvoj ovisničkog ponašanja te promovirati zdrave stilove života kod djece i mladih s povećanim rizikom za razvoj nekog od oblika ovisnosti. Specifični ciljevi programa su uključiti u tretman članove obitelji kod najmanje 30% korisnika programa te vrednovanje i aktivacija obiteljskih i socijalnih resursa korisnika, pospješiti stjecanje specifičnih vještina i radnih navika mladih u riziku sa svrhom jačanja i razvoja identiteta, prevenirati razvoj rizičnih ponašanja mladih njihovom ranom detekcijom i uključivanjem u aktivnosti savjetovališta. Također, cilj je povećati količinu pozitivnih socijalnih interakcija mladih koji manifestiraju neki od oblika rizičnog ponašanja kroz njihovo uključivanje u aktivnosti konstruktivnog provođenja slobodnog vremena te povećati opći nivo znanja o štetnim utjecajima droga, alkohola i pušenja te spolno prenosivim bolestima i razviti sposobnosti adekvatnog reagiranja na izazove.
SelektivnaEvaluacija procesaPrimorsko-goranskaUdruga Terra2016
Izgradnja zajednice ritmom i zvukom-radionice terapijskog bubnjanja
Radionice se izvode na bazi bubnjarskog kruga „drum circle“. Osnovni ciljevi terapijskog bubnjanja su: razvoj fine i grube motorike; razvoj vizualno-motoričke koordinacije; vježbanje koncentracije, pažnje i pamćenja; ublažavanje emocionalnih i psihičkih teškoća; razvoj discipliniranosti i uvažavanja pravila ponašanja.
SelektivnaEvaluacija procesaBrodsko-posavskaZavod za javno zdravstvo2017
Školski preventivni program
Školski preventivni program Osnovne škole Visoko temelji se na Nacionalnome programu prevencije ovisnosti za djecu i mlade u odgojno-obrazovnom sustavu te djecu i mlade u sustavu socijalne skrbi. Glavni cilj programa je smanjenje pojave ovisnosti kod opće populacije učenika osnovnih škola te unaprjeđenje cjelokupnog zdravog razvoja djece i mladih te poticanje aktivnog uključivanja njihovih roditelja i nastavnika u provedbu preventivnih programa.
Strategije okruženjaVaraždinskaOsnovna škola Visoko2016
Školski preventivni program (Aktivnosti informiranja, Zdravstveni, Građanski odgoj)
Osvješćivanje učenika o svim oblicima rizičnih ponašanja i potrebi njihova prijavljivanja, trajno i kontinuirano ulaganje u uspostavu i održavanje sustava vrijednosti u školi, prožimanje programa sa Zdravstvenim odgojem i Građanskim odgojem i obrazovanjem.
Strategije okruženjaEvaluacija procesaIstarskaMonte Zaro2016
Nauči živjeti
Projekt univerzalne prevencije usmjeren na mlade i roditelje s ciljem smanjenja rizičnih faktora koji bi mogli dovesti do ovisničkih i neprilagođenih ponašanja kod mladih, te jačanje zaštitnih faktora „poticanjem“ mladih na poželjno ponašanje. Aktivnosti koje se provode: organiziranje edukativno interaktivnih radionica u suradnji sa stručnim službama u srednjim školama za učenike od 1.-4. razreda; organiziranje „kampova mladih“ čiji je cilj promicanje i razvoj kulturno-sportskih aktivnosti kao i afirmacija kreativnosti u samoorganiziranju svog slobodnog vremena, ali i edukacije; organiziranje edukativnih radionice za roditelje s ciljem poboljšanja roditeljskih kompetencija; savjetodavni rad u savjetovalištima i educiranje u svrhu jačanja životnih kompetencija putem individualnog i grupnog rada s mladima, a s roditeljima kroz usvajanje znanja i vještina u svrhu poboljšanja roditeljskih kompetencija.
UniverzalnaEvaluacija procesa i učinkaDubrovačko-neretvanska Splitsko-dalmatinskaZajednica Pape Ivana XXIII2016
Školski preventivni program
Školski preventivni program (ŠPPO) osmišljen je na način da djelujući tijekom čitavog odgojno-obrazovnog procesa, učenik do početka adolescencije bude osposobljen za kvalitetno samozaštitno reagiranje. Škola će se stoga usmjeriti na: - osnaživanje zaštitnih čimbenika tijekom školovanja učenika (stvaranje pozitivne slike o sebi, podršku od strane učitelja i roditelja, pomoć u rješavanju kriznih situacija, osmišljavanje kvalitetnog slobodnog vremena – ponuda različitih izvannastavnih aktivnosti, osposobljavanje za samopomoć i samozaštitu), - ublažavanje utjecaja rizičnih čimbenika (nepovoljne obiteljske okolnosti, školski neuspjeh, poteškoće u ponašanju i dr.).
UniverzalnaVaraždinskaAndrije Kačića Miošića2016
Školski preventivni program
Školski preventivni program (ŠPPO) osmišljen je na način da djelujući tijekom čitavog odgojno-obrazovnog procesa, učenik do početka adolescencije bude osposobljen za kvalitetno samozaštitno reagiranje. Škola će se stoga usmjeriti na: - osnaživanje zaštitnih čimbenika tijekom školovanja učenika (stvaranje pozitivne slike o sebi, podršku od strane učitelja i roditelja, pomoć u rješavanju kriznih situacija, osmišljavanje kvalitetnog slobodnog vremena – ponuda različitih izvannastavnih aktivnosti, osposobljavanje za samopomoć i samozaštitu), - ublažavanje utjecaja rizičnih čimbenika (nepovoljne obiteljske okolnosti, školski neuspjeh, poteškoće u ponašanju i dr.).
UniverzalnaVaraždinskaAndrije Kačića Miošića2017
"Prevencija uporabe droga"
Školskim preventivnim programom želimo razviti kod učenika odlučan stav protiv pušenja, alkohola i droge te promicati zdrave stilove života.
UniverzalnaVaraždinskaGlazbena škola u Varaždinu2016
Školski preventivni program
Osnovni cilj školskog preventivnog programa je usmjeravanje učenika na društveno prihvatljive oblike ponašanja, promicanje zdravih stilova života i samim time utjecati na formiranje stavova o štetnosti droge i ostalih sredstava ovisnosti.
UniverzalnaEvaluacija procesaGrad ZagrebOŠ Otok2016
Školski preventivni program
Osnovni cilj školskog preventivnog programa je usmjeravanje učenika na društveno prihvatljive oblike ponašanja, promicanje zdravih stilova života i samim time utjecati na formiranje stavova o štetnosti droge i ostalih sredstava ovisnosti.
UniverzalnaGrad ZagrebOŠ Otok2017
Otvoreni kišobran
Program prevencije ovisničkih oblika ponašanja kod učenika šestog razreda osnovne škole. Set radionica za učenike, predavanja za njihove roditelje. Seminari za koordinatore.
UniverzalnaEvaluacija procesa i učinkaKoprivničko-križevačkaZavod za javno zdravstvo Koprivničko-križevačke županije2016
Školski preventivni program (Izolirane aktivnosti)
Tijekom listopada odrađene edukacijsko-interakcijske konzultacije sa školskom liječnicom na temu ovisnosti: pušenje i zloporaba droge. Sredinom prosinca vršnjačka edukacija studenata 4. godine medicine za učenike 1. i 2. razreda Programi o nenasilju, sigurnosti u školi, ovisnosti, škola bez nedovoljnih ocjena su implementirani u svakodnevnom odgojno-obrazovnom radu s učenicima. Na satovima razrednika se poučava o zdravim stilovima života. Razrednici prigodom planiranja i pripremanja roditeljskih sastanaka u dnevni red redovito uvrštavaju i navedene teme. U svakodnevnom radu s djecom u odgojno-obrazovnom procesu se nastoje razviti socijalne vještine kroz radionice te igranje uloga. Metodom razgovora, modelima ponašanja svakodnevno nastojimo nekoliko učenika naše škole podučiti kako se oduprijeti socijalnim pritiscima okoline. Ove će aktivnosti biti zastupljene u likovnim i dramskim radionicama koje se prigodno organiziraju tijekom školske godine. Kao trag tome svjedoče panoi i vitrine s učeničkim radovima
UniverzalnaEvaluacija procesa i učinkaGrad ZagrebGraditeljska tehnička škola2016
Školski preventivni program: Prevencija zloupotrebe sredstava ovisnosti
ŠPP je integralni dio odgojno-obrazovnog procesa, koji se provodi kontinuirano i prilagođen je dobi i heterogenoj populaciji učenika. ŠPP pruža pomoć i podršku potrebnu za suočavanje sa stresnim životnim uvjetima. Cilj je da mladi ljudi nauče izbjeći ponašanja koja bi mogla dovesti do negativnih fizičkih, psihosocijalnih ili socijalnih posljedica.
UniverzalnaEvaluacija procesaGrad ZagrebElektrotehnička škola2016
PEPPO - Program edukacije profesora iz prevencije ovisnosti
Seminar za profesore/razrednike srednje škole usmjeren na stjecanje znanja i usvajanje praktičnih vještina za provođenje prevencije ovisničkih oblika ponašanja kod mladih. Seminar za profesore/razrednike srednje škole planiran kao kontinuirana edukativna aktivnost kroz tri odvojena modula.
UniverzalnaEvaluacija procesaKoprivničko-križevačkaZavod za javno zdravstvo Koprivničko-križevačke županije2016
PEPPO - Program edukacije profesora iz prevencije ovisnosti
Seminar za profesore/razrednike srednje škole usmjeren na stjecanje znanja i usvajanje praktičnih vještina za provođenje prevencije ovisničkih oblika ponašanja kod mladih. Seminar za profesore/razrednike srednje škole planiran kao kontinuirana edukativna aktivnost kroz tri odvojena modula.
UniverzalnaEvaluacija procesaKoprivničko-križevačkaZavod za javno zdravstvo Koprivničko-križevačke županije2017
ZAJEDNO VIŠE MOŽEMO
Ovaj program namjenjen je populaciji učenika 4. i 6. razreda a sastoji se od prvođenja komponente "MOgu ako hoću" i komponente "Sajam mogućnosti."
UniverzalnaEvaluacija procesaPožeško-slavonskaOŠ Lipik2016
Školski preventivni program
Program za povećanje sigurnosti i prevenciju ovisnosti i drugih nepoželjnih oblika ponašanja sastavni je dio Školskog preventivnog programa i zdravstvenog odgoja koji je namjenjen primarnoj prevenciji usmjerenoj na sve učenike škole, kao i poticanje aktivnijeg uključivanja roditelja, nastavnika i odgajatelja u provedbi preventivnog programa koji se realizira kroz niz aktivnosti u školi i domu.
UniverzalnaEvaluacija procesaGrad ZagrebŠkola za primalje2016
Školski preventivni program
Program za povećanje sigurnosti i prevenciju ovisnosti i drugih nepoželjnih oblika ponašanja sastavni je dio Školskog preventivnog programa i zdravstvenog odgoja koji je namjenjen primarnoj prevenciji usmjerenoj na sve učenike škole, kao i poticanje aktivnijeg uključivanja roditelja, nastavnika i odgajatelja u provedbi preventivnog programa koji se realizira kroz niz aktivnosti u školi i domu.
UniverzalnaEvaluacija procesa i učinkaGrad ZagrebŠkola za primalje2017
Školski preventivni program suzbijanja zlouporabe sredstava ovisnosti
Usmjeren je na promicanje zdravih životnih navika kod srednjoškolske populacije učenika te na razvoj i jačanje samopouzdanja i socio-emocionalnih vještina. Pomaže učenicima u njihovom zdravstvenom i osobnom razvoju te preventivno djeluje na rizične oblike ponašanja i uporabu sredstava ovisnosti.
UniverzalnaIstarskaIndustrijsko-obrtnička škola Pula2016
Zdrav za pet
Program se provodio u svim srednjim školama Virovitičko-podravske županije i pojedinim osnovnim školama. Usmjeren je specifičnoj edukaciji učenika o opasnostima koje proizlaze iz zlouporabe sredstava droga i alkohola. Ciljano je usmjeren učenicima prvog razreda srednjih škola i osmoga razreda osnovnih škola.
UniverzalnaVirovitičko-podravskaZavod za javno zdravstvo Sveti Rok Virovitičko - podravske županije2016
Zdrav za pet
Program se provodio u svim srednjim školama Virovitičko-podravske županije i pojedinim osnovnim školama. Usmjeren je specifičnoj edukaciji učenika o opasnostima koje proizlaze iz zlouporabe sredstava droga i alkohola. Ciljano je usmjeren učenicima prvog razreda srednjih škola i osmoga razreda osnovnih škola.
UniverzalnaEvaluacija procesaVirovitičko-podravskaZavod za javno zdravstvo Sveti Rok Virovitičko - podravske županije2017
Zdrav za 5 (Škola korsinik; 8. razredi)
Prevencija ovisnosti (alkohol, droge, igre na sreću). Program se sastoji od 3 komponente, a u 8. razredu provodi se prva. Provodi ju stručna suradnica osnovne škole i policijski službenici za prevenciju (predstavnici Ministarstva unutarnjih poslova). Prva komponenta traje 2 školska sata od kojih jedan sat učenici slušaju o ovisnosti, a drugi o zlouporabi alkohola i sigurnosnom aspektu.
UniverzalnaKoprivničko-križevačkaOsnovna škola Koprivnički Ivanec2017
Zdrav za 5 (Škola korsinik; 8. razredi)
Prevencija ovisnosti (alkohol, droge, igre na sreću). Program se sastoji od 3 komponente, a u 8. razredu provodi se prva. Provodi ju stručna suradnica osnovne škole i policijski službenici za prevenciju (predstavnici Ministarstva unutarnjih poslova). Prva komponenta traje 2 školska sata od kojih jedan sat učenici slušaju o ovisnosti, a drugi o zlouporabi alkohola i sigurnosnom aspektu.
UniverzalnaKoprivničko-križevačkaOsnovna škola Koprivnički Ivanec2016
Nisi sam (aktivnost predavanja, radionice - novi mediji)
Sprječavanje nasilja putem elektroničkih mreža i novih medija. U suradnji s Policijskom upravom Koprivničko-križevačkom održano je predavanje uz radionicu za učenike 3. i 4. razreda, te edukativno predavanje za roditelje učenika 6. i 7. razreda na temu sprečavanja nasilja među djecom i mladima putem modernih elektroničkih mreža (Facebook) i novih medija te koje posljedice to na njih ostavlja.
UniverzalnaKoprivničko-križevačkaOsnovna škola Koprivnički Ivanec2016
Školski preventivni program
Provodi se tijekom cijele nastavne godine kroz različite radionice, predavanja i tribine za učenike i roditelje. Provode ga učitelji i stručni suradnici škole u suradnji s vanjskim suradnicima i lokalnom zajednicom. Cilj preventivnog programa jest suzbijanje neprihvatljivih oblika ponašanja (ovisnosti i nasilničko ponašanje) te poticanje zdravog načina života, razvijanje pozitivne slike o sebi, poticanje samopouzdanja, međusobnog pomaganja i suradnje te stvaranje pozitivne razredne i školske klime.
UniverzalnaIstarskaOŠ "Rivarela" Novigrad2016
Školski preventivni program
Provodi se tijekom cijele nastavne godine kroz različite radionice, predavanja i tribine za učenike i roditelje. Provode ga učitelji i stručni suradnici škole u suradnji s vanjskim suradnicima i lokalnom zajednicom. Cilj preventivnog programa jest suzbijanje neprihvatljivih oblika ponašanja (ovisnosti i nasilničko ponašanje) te poticanje zdravog načina života, razvijanje pozitivne slike o sebi, poticanje samopouzdanja, međusobnog pomaganja i suradnje te stvaranje pozitivne razredne i školske klime.
UniverzalnaIstarskaOŠ "Rivarela" Novigrad2017
Školski preventivni program (ŠPP) - (Aktivnosti)
Kroz razne aktivnosti u školi i izvan nje učenicima se nastoji ukazati na štetnost konzumiranja sredstava ovisnosti i rizična ponašanja kojima su mladi izloženi. Odabirom tema te njihovom osmišljenom prezentacijom te kroz predavanja i razne radionice na satovima razrednika, promiču se pozitivne vrijednosti i ističe važnost zdravog načina života
UniverzalnaSplitsko-dalmatinskaOsnovna škola Vjekoslava Paraća2016
Školski preventivni program (ŠPP) - (Aktivnosti)
Kroz razne aktivnosti u školi i izvan nje učenicima se nastoji ukazati na štetnost konzumiranja sredstava ovisnosti i rizična ponašanja kojima su mladi izloženi. Odabirom tema te njihovom osmišljenom prezentacijom te kroz predavanja i razne radionice na satovima razrednika, promiču se pozitivne vrijednosti i ističe važnost zdravog načina života
UniverzalnaSplitsko-dalmatinskaOsnovna škola Vjekoslava Paraća2017
Zdrav za pet
Projekt se provodi kontinuirano tijekom školske godine, a osnovni ciljevi projekta su: aktivno mijenjanja stavova i štetnih životnih navika o ovisnosti; aktivno mijenjanja stavova o nužnosti zaštiti okoliša i prirode; podizanje razine samosvijesti o odgovornosti u očuvanju vlastitog i tuđeg zdravlja; usvajanje zdravih stilova života.
UniverzalnaEvaluacija procesa i učinkaSplitsko-dalmatinskaOsnovna škola Vjekoslava Paraća2016
Zdrav za pet
Projekt se provodi kontinuirano tijekom školske godine, a osnovni ciljevi projekta su: aktivno mijenjanja stavova i štetnih životnih navika o ovisnosti; aktivno mijenjanja stavova o nužnosti zaštiti okoliša i prirode; podizanje razine samosvijesti o odgovornosti u očuvanju vlastitog i tuđeg zdravlja; usvajanje zdravih stilova života.
UniverzalnaEvaluacija procesa i učinkaSplitsko-dalmatinskaOsnovna škola Vjekoslava Paraća2017
Školski preventivni program
Školski preventivni program OŠ S.S. Kranjčevića je program usmjeren očuvanju fizičkog i mentalnog zdravlja učenika i promicanju zdravih stilova življenja radi prevencije negativnih oblika ponašanja. U program su uključene i aktivnosti za roditelje i učitelje s ciljem njihovog osnaživanja, educiranja, ostvarivanja dobre suradnje i stvaranja pozitivnog školskog ozračja. Program se provodi kontinuirano s učenicima od prvog do osmog razreda tijekom školske godine kroz suradnju s djelatnicima Policijske uprave Imotski i Nastavnog zavoda za javno zdravstvo u Imotskom.
UniverzalnaEvaluacija procesaSplitsko-dalmatinskaOŠ Silvija Strahimira Kranjčevića2016
Školski preventivni program
Školski preventivni program OŠ S.S. Kranjčevića je program usmjeren očuvanju fizičkog i mentalnog zdravlja učenika i promicanju zdravih stilova življenja radi prevencije negativnih oblika ponašanja. U program su uključene i aktivnosti za roditelje i učitelje s ciljem njihovog osnaživanja, educiranja, ostvarivanja dobre suradnje i stvaranja pozitivnog školskog ozračja. Program se provodi kontinuirano s učenicima od prvog do osmog razreda tijekom školske godine kroz suradnju s djelatnicima Policijske uprave Imotski i Nastavnog zavoda za javno zdravstvo u Imotskom.
UniverzalnaEvaluacija procesaSplitsko-dalmatinskaOŠ Silvija Strahimira Kranjčevića2017
"Živjeti zdravo"
Provodi se kroz integraciju nastavnih sadržaja. Cilj programa je jačanje samopouzdanja kod učenika, razvijanje socijalnih vještina i stvaranje pozitivne slike o sebi.
UniverzalnaSplitsko-dalmatinskaOŠ Dinka Šimunovića Hrvace2016